петък, 6 май 2011 г.

„Печатницата за Незлатни пари”


„Печатницата за Незлатни пари” може да има само временен ефект за да предпази съответна държава от финансов колапс, но за достатъчно време (при условия на запазена държавна финансова грешка) става това, което се случи в Р. България през зимата на 1996/7 г.
Причината за тези процеси е известна – наличие на конкретна държавна финансова грешка. При премахване на тази управленска грешка ще се премахне и причината за сегашната криза.
Наличието на тази никому ненужна световна държавна финансова грешка бе открито скоро и днес проблем за политиците ( и за много други специалисти) е, че те не знаят за нейното наличие и не предприемат действия за нейно възможно прекратяване.

Доказателство: Например при Р. Гърция и/или при Р. Португалия само до 24 часа след начало на премахване на тази никому ненужна държавна финансова грешка ще се получи конкретен полезен обществен ефект, изразяващ се в намаления на никому ненужни държавни разходи и наличие на допълнителни пазарни държавни бюджетни приходи и ще е започнало успешно излизане от криза.

***


Наличието на сегашния непълноценен начин на държавно финансово управление е грешка в резултат на доскоро съществуваща липса на икономически знания за по-полезен модел за държавно финансово управление при условия на ползване на „Незлатни пари”.
В резултат на тази управленска грешка е налична и днешната криза.
За успешно спасение от кризата е необходимо премахване на държавната финансова грешка.

За финансовата грешка

В какъв смисъл „новото” при откритието на държавната финансова грешка и нейната същност не се разбира?

[Същността на държавната финансова грешка е, че при условия с ползване на "Незлатни пари" се управлява по начин от времето със "Златни пари". Запазването на стария (от времето със "Златни пари") начин на финансово управление при нови условия с "Незлатни пари" развива икономически и социални диспропорции и води до криза.]
 
Как „старото” за наличието на държавна финансова грешка е „толкова добре разбрано”, че в продължение на 295 г. не е било забелязано, че е налична изключително важна държавна управленска грешка, която пречи на полезното стопанско развитие?
Известна е истина, „че след смяната на „Златните пари с „Незлатни, държавите продължили да си управляват финансите като че ли парите са „Златни.
Да, това е реалност, която в света съществува от 1716 г., но това е ГРЕШНА световна държавна финансова политика, защото при условия на ползване на „Незлатни пари” и запазен начин на държавно финансово управление от времето на „Златните пари” в стопанството се развиват икономически и социални диспропорции и за достатъчно време се достига до криза.
Заради тази държавна управленска грешка - правителствата са с държавен бюджет с налични никому ненужни завишени държавни разходи и ограничени бюджетни приходи.
Също така, при условия на запазване на тази грешка – правителството, колкото повече работи – толкова по-лоши управленски резултати постига.
Днешната криза е именно поради тази особено важна причина.

(Доказателства:
(1) При запазване на досегашната държавна финансова грешка не е възможно успешно преодоляване на криза.
(2) Ако се премахне тази сегашна катастрофална държавна финансова грешка, то кризата ще бъде успешно преодоляна.)

Запазването на начина на старото държавно финансово управление (от времето със „Златни пари”) при нови условия с „Незлатни пари” е ГРЕШКА, защото качествата на „Незлатните пари” са различни от тези на „Златните” и при ползване на „Незлатни пари”, за пълноценно обществено развитие е необходимо прилагане (спрямо времето със „Златни пари”) на усъвършенствано държавно финансово управление.
Този (съответстващ на качества на „Незлатни пари”) усъвършенстван модел на държавно финансово управление може да се означи като „Модел Ресурси М”. При неговото прилагане ще е налично полезно развитие на стопански процеси, което е съпроводено с намаление на сегашни никому ненужни държавни разходи и ще осигури за правителството конкретни пазарни приходи.
Откритието на представяната световна държавна финансова грешка е новост, която за мнозина е изненада и същата се съпътства с трудности при нейно първоначално възприемане.

***

Конкретността на сегашната никому ненужна държавна финансова грешка се изразява в това, че при нейно наличие (за достатъчно време) винаги се достига до криза.
Също така, при наличие на държавната финансова грешка - правителствата са с държавен бюджет с налични никому ненужни завишени държавни разходи и ограничени бюджетни приходи.  (Да, г-н Найденов – налични са милиарди никому ненужни държавни разходи, които се правят заради тази държавна финансова грешка. Също така има и пропуснати пазарни бюджетни приходи.)
Също така, при условия на запазване на тази грешка – правителството, колкото повече работи – толкова по-лоши управленски резултати постига.
Какво по-конкретно от това представяне?
Сегашният начин на държавно финансово управление е грешно, защото вместо него е възможно да се прилага много по-полезно усъвършенствано такова.
При премахване на тази никому ненужна държавна финансова грешка чрез замяна на досегашния грешен начин на държавно финансова управление с усъвършенстван (съответстващ на качества на „Незлатни пари”) модел на държавно финансова управление няма да е налична сегашната особено важна причина за криза.
Доказателство – при прекратяване на сегашната държавна финансова грешка днешната криза ще бъде успешно преодоляна.
Също така – всеки който (при условия на пазарна икономика) работи по начина по който сега държавата финансово се управлява финаги фалира. Същите процеси се развиват и при държавата и за да спаси държавата, съответното държавно управление  си служи с поредица от средства за да отложи щетите за по-късно време и тези щети да не са за нейна сметка.
В действителност, доскоро тази държавна финансова грешка не бе открита и за нея не се знаеше. Сега все още съществуването на тази грешка не е популярно, но е само въпрос на време да се разбере за тази наличност и нейното продължаване да бъде прекратено.
Все още наличието на грешката е поради ниската степен на развитие на икономическата наука, която едва скоро достигна до този (изненадващ мнозина) факт.
Днес хората страдат заради наличието на тази никому ненужна държавна финансова грешка, но ще дойде време, когато след нейното успешно преодоляване хората ще говорят с ирония за нейното съществуване, подобно както днес ние говорим за реалност, че преди години се е приемало, че планетата ни е плоска. 

***
Дали я знаем или не, дали я признаваме или не – реално и днес живеем в условия на конкретна държавна управленска грешка.
Това, че някои (родени след нейното начало) хора са се приспособили по угоден за тях начин към действителността с продължаване на държавната финансова грешка, не означава, че същата държавна финансова грешка не съществува.
Вие досега не знаехте за тази държавна грешка, защото нямаше кой да Ви каже за нейното съществуване, защото едва сега нейната наличност е констатирана.
Разбирането на съществуването на тази грешка е със значение, защото без отстраняване на сегашната държавна финансова неразвитост не е възможно успешно излизане от криза.
За Вас и за всеки друг специалист има две възможности:
1)      Да не знаете, да не желаете да научите за откритата научна новост или (без каквото и да е основание) да отричате наличие на тази държавна финансова грешка;
2)      Да разберете същността на допуснатата през 1716 г. световна държавна финансова грешка, която никому ненужно продължава и в днешни дни и да прецените нейната особено важна роля за  призтичащи катастрофални обществени последици.

***

При условия на никому ненужно запазване на Грешката на Джон Лоу, само до критичен момент държавните финанси се развиват незабележимо за обществото.
При обстоятелства, които специалисти наричат „криза”, се достига до болезнена обезценка на потребителни качества на ползвани „Незлатни пари” и съпътстващи икономически щети.


*** 

Главният обществен проблем е поради това, че обществото не знаеше за наличието на конкретна катастрофална световна държавна финансова грешка, поради която има криза.
Днес има две възможности:
1)      Да не се знае, да не се желае да се научи за откритата научна новост или (без каквото и да е основание) чрез една или друга форма да се отрича констатацията на тази никому ненужна държавна финансова грешка;
2)      След като се разбере същността на допуснатата през 1716 г. световна държавна финансова грешка, която никому ненужно продължава и в днешни дни, да се прецени нейната особено важна роля за произтичащи катастрофални обществени последици и същата да се прекрати.

***

За сегашната държавна финансова "Грешка на Джон Лоу", поради наличието на която се развива криза не е нужно да се вярва, а да се знае, осъзнае нейната същност, прецени нейната вреда и да се прекрати.

***

 
Необходимо е преценяне и определяне на причина и следствие.
Това, срещу което сега мнозина обявяват е следствие и не може да го променят, ако се запазва наличието на причината за него, т. е. запазвате държавната управленска непълноценност.
Най-напред (преди корегиране на последствия) е необходимо да се премахне причината за развитието на нежеланите обществени процеси, а тази причина е наличието на конкретна държавна финансова „Грешка на Джон Лоу”.

***
Същността на възможното за ползване усъвършенствано държавно финансово управление е публикувана и е известна. Същото е означено като „Модел Ресурси М”, който е образец за подобрение на държавно управление, чрез употреба на знания за “Обществен закон за Ресурс М”.
Тук е описана конкретна информация http://ivanmitev.blogspot.com/2011/01/blog-post_7592.html

По-пълно първично представяне не е необходимо, защото „Моделът Ресурси М” ще се прилага в зависимост от конкретни стопански условия, т. е. в България това ще става по един начин, в Китай по друг, в Япония по трети и т.н.
Днес проблемът е, че правителството не знае за наличие на държавната финансова „Грешка на Джон Лоу”, която е особено важна причина за развитие на криза и участниците в стопанския живот понасят икономически и други щети.
Именно незнанието за нейната наличност е предпоставка за ненужно продължаване на държавната финансова грешка и неразбиране на необходимост от ползване (на съобразено с качества на „Незлатни пари”) усъвършенствано държавно финансово управление.
Нямаме основания за съмнение, че след като съответно правителство осъзнае тази своя управленска грешка, поради която се развива криза – същото има достатъчно специалисти, които са с потенциал за начало и успешно прилагане на „Моделът Ресурси М”.

сряда, 4 май 2011 г.

За решенията


Досегашните решения за спасение на Р. Гърция и/или Р. Португалия са непълноценни, защото запазват наличието на особено важната причина за криза, а именно продължаване на конкретна грешка в държавното финансово управление [същността на държавната финансова грешка е, че при условия с ползване на "Незлатни пари" се управлява по начин от времето със "Златни пари". Запазването на стария (от времето със "Златни пари") начин на финансово управление при нови условия с "Незлатни пари" развива икономически и социални диспропорции и води до криза], при условия на която правителството на съответната страна е с държавен бюджет с налични никому ненужни завишени държавни разходи и ограничени бюджетни приходи.
(Доказателство: Ако тази причина я няма, то няма да я има и сегашната криза.)
При наличието на тази никому ненужна държавна финансова грешка работещите в Министерство на финансите на Р. Гърция и/или Р. Португалия нямат полезен ход, защото колкото повече работят - толкова по-лоши управленски резултати ще получат.  

вторник, 3 май 2011 г.

За недоволството

Днес за мотив за недоволство към държавата е представено това, което се вижда на повърхността.
В действителност на държавната власт трябва да се помогне, защото тя също е жертва на собственото си сегашно непълноценно държавно финансово управление.

От икономическа гледна точка, държавата е жертва, наравно с останалите участници и икономическия живот. На държавата следва да й се помогне за да има успешно обществено развитие.
Паради тези обстоятелства, сегашните призиви за недоволство срещу правителството не са полезни за бъдещо полезно обществено развитие, защото какъвто и вид да имат протестите, то резултат е предварително известен – нeнужна загуба на обществена енергия, защото реално едни жертви протестират срещу други жертви от конкретна причина.
Проблемът е, че едва скоро бе открита държавната финансова грешка от която се развива криза и носи щети за хората.
При наличието на тази грешка работещите в Министерство на финансите нямат полезен ход, защото колкото повече работят - толкова по-лоши управленски резултати ще получат.  
Особено важната причина за криза води до държавен бюджет с налични никому ненужни завишени държавни разходи и ограничени бюджетни приходи.
Налична е многогодишна държавна финансова грешка, поради която се развиват икономически и социални диспропорции и криза.

Ако се премахне сегашната катастрофална грешка в държавното финансово управление на държавите:
1) ще се реализира световен икономически ефект за над 10 000 000 000 евро на денонощие;
2) ще са налични пазарно обосновани допълнителни бюджетни приходи;
3) ще се премахне особено важната причина за криза.


***




Причините за недоволството не са само икономически, но каквито и да са източниците им, то те днес са определени от наличието на конкретна държавна финансова грешка.
Тъй като тази катастрофална за икономиката грешка бе открита наскоро и реално работещите в правителството не знаят за нейно наличие, то на държавата трябва да се помогне да си разбере собствената финансова грешка, защото проблемът е, че днес държавата (заради тази своя финансова грешка) сама пречи на себе си и на обществото.
Дори и при бюджетен излишък държавното управление се проваля, защото работи при условия на никому ненужна държавна финансова грешка, поради която правителствата са с държавен бюджет с налични никому ненужни завишени държавни разходи и ограничени бюджетни приходи.
На практика, при запазване на Грешката на Джон Лоу – държавата колкото повече работи – толкова по-лоши резултати се получават.
След прекратяване на държавната финансова грешка (чрез ползване на „Моделът Ресурси М“) стопанските процесите ще се развиват към подобрение, което е съпроводено с намаление на сегашни никому ненужни държавни разходи и ще осигури за правителството конкретни пазарни приходи.

понеделник, 2 май 2011 г.

За стопанско развитие


В Р. България, както и в други държави проблемът е, че е жизнено необходимо премахване на сегашната държавна финансова грешка. Заради тази държавна управленска грешка - правителствата са с държавен бюджет с налични никому ненужни завишени държавни разходи и ограничени бюджетни приходи.
След прекратяване на държавната финансова грешка стопанските процесите ще се развиват към подобрение, което е съпроводено с намаление на сегашни никому ненужни държавни разходи и ще осигури за правителството конкретни пазарни приходи.
Истината е, че (до 2011 г.) тези, които управляват стопанството не знаят за наличие на грешката на Джон Лоу, която вече е известна. Тази грешка пречи и на тях.
Това, че много правителства крият от обществото реалността на икономическите процеси - е непълноценна държавна политика. Сега за държавните власти е изключително трудно, защото са с изчерпени възможности за спасение от неконтролируема инфлацията. Използването на знания на „Ресурси М” може да ги спаси от икономически колапс.
Истината е, че правителствата през 2011 г. работят при условия на достигната степен на стопанско развитие, при която започва саморазрушаване на финансова система. Те все още не ползват знания за „Ресурси М”, които да им дават възможност за успешно държавно управление.
При условия за запазване на грешката на Джон Лоу, за да отложат момента на стопански крах си служат с максимално намален основен лихвен процент и нови емисии на Незлатни пари, но това не решава проблема за успешно финансово оцеляване, а само отлага щетите за в бъдеще.
Последиците от кризата са жестоки с непредсказуеми последици.
Продължаване на тази държавна финансова грешка вреди на интереси и на държавни власи и на полезно обществено развитие.
Налични са две възможности:
1) Без да се премахне продължаването на държавната финансова грешка на Джон Лоу не е възможно реално прекратяване на кризата. При условия на запазена грешка на Джон Лоу – Правителството, колкото повече работи – толкова по-лоши управленски резултати постига.
2) При премахване на държавната финансова грешка на Джон Лоу ще започне процеса на реално прекратяване на сегашната криза.

***
Има много причини, които водят до икономическа и/или финансова криза. При ситуацията на 2011 г. – особено важната причина за криза е представяната никому ненужна държавна финансова грешка.
Ако тази държавна финансова грешка я няма, то не би имало сегашната криза.

***
Много проблеми се развиват заради „степента на държавна намеса в свободната икономика”. Този процес ще е наличен до момента на пълно развитие на държавата като пазарен субект, което ще е бъдеща реалност.
Днес именно поради неадекватната намеса на държавата е налична криза. Това свое действие държавните власти осъществяват поради несъобразяване с качества на „Незлатни пари” и запазване наличността на Грешката на Джон Лоу, което води до държавен бюджет с налични никому ненужни завишени държавни разходи и ограничени бюджетни приходи.

За да се спасим от кризата е необходимо съобразяване с качества на сега ползвани „Незлатни пари” и премахване на тази никому ненужна държавна финансова грешка.

***

„Обезпечението на Незлатните пари” е организирано по различнен начин в отделните държави и конкретна дискусия следва да бъде за съответна държава. Същото има своите икономически, социални, политически, правни и други аспекти.
За мен (за да представя наличието на гибелната за всички сегашна държавна финансова грешка) „Незлатните пари” са реалност и ги приемам такива каквито са.
Кое е най-важното при преценка на „Обезпечението на Незлатни пари”?
Най-важното е, че тяхната закрила и разрастването на техни потребителни свойства стимулира пазара.
Също така, отговорността за най-важните им качества неотменимо се носи от компетентни държавни управници.
За да е налично успешна реализация на обезпечение на „Незлатни пари” е необходимо да се прилага усъвършенствано (спрямо времето със „Златни пари”) държавно финансово управление. 

***
На държавата трябва да се помогне да си разбере собствената финансова грешка, защото проблемът е, че днес държавата (заради тази своя финансова грешка) сама пречи на себе си и на обществото.
Дори и при бюджетен излишък държавното управление се проваля, защото работи при условия на никому ненужна държавна финансова грешка, поради която правителствата са с държавен бюджет с налични никому ненужни завишени държавни разходи и ограничени бюджетни приходи.
На практика, при запазване на Грешката на Джон Лоу – държавата колкото повече работи – толкова по-лоши резултати се получават.
След прекратяване на държавната финансова грешка (чрез ползване на „Моделът Ресурси М“) стопанските процесите ще се развиват към подобрение, което е съпроводено с намаление на сегашни никому ненужни държавни разходи и ще осигури за правителството конкретни пазарни приходи.

***

За съжаление (поради запазено наличие на грешна държавна финансова политика) нещата са необратими към неуправляема инфлация.
Подобни анализи водихме при злато на нива от $360 за тройунция (31.10 гр.) в началото на 2003 г., също в средата на 2006 г. когато златото бе около $730. Сега златото е вече над $1500.
Тенденцията, при запазване на Грешката на Джон Лоу е към хиперинфлация.

неделя, 1 май 2011 г.

За обезпечение на ...


Темата за „обезпечение на Незлатни пари” е изключително интересна.
„Обезпечението” е по различнен начин в отделните държави и конкретна дискусия следва да бъде за съответна държава. Същото има своите икономически, социални, политически, правни и други аспекти.
Кое е най-важното при „Обезпечение на Незлатни пари”?


Истината е следната:
1) Незлатните пари са реалност;
2) Закрилата и разрастването на техни потребителни свойства стимулира пазара;
3) отговорността за най-важните им качества:
3.1) не е на разпоредители или на притежатели на суми;
3.2) неотменимо се носи от компетентните държавни управници.

Днес най-важно е да се процени по какъв начин компетентните държавни органи осъществяват своето обществено задължение за закрила на потребителни качества на Незлатни пари.
Изводите от моите анализи е, че (до 2011 г.) при условия на запазване на „Грешката на Джон Лоу”  тази дейност е несъвместима с качествата на ползвани „Незлатни пари” и това води съответното стопанство до икономически и социални диспропорции и криза.
За да е налично успешно обезпечение на Назлатни пари е необходимо да се прилага усъвършенствано (спрямо времето със „Златни пари”) държавно финансово управление. 

***

Парите могат да се определят като „Златни” или „Незлатни пари”.
Изразяването на „Незлатни пари” съответства на правно регламентиране в конкретна държава, в т. ч. е възможно да е и в електронен вид, но това се решава от компетентни власти.
Съществуват много причини за хиперинфлация.
Моите изследвания доказват, че до 2011 г. особено важната причина за хиперинфлация е запазване на „Грешката на Джон Лоу”, т. е. развива се хиперинфлация поради грешно държавно финансово управление. 
„Особено важна причина” означава, че каквото и да се прави, при нейно наличие не може да се преодолее процеса на хиперинфлация.

Да, налично е грешно държавно финансово управление, защото е възможно да се прилага (спрямо времето със „Златни пари”, съответстващо на качества на „Незлатни пари") усъвършенствано държавно финансово управление.

***

Да, за първи път в света през 1716 г. по предложение на Джон Лоу държавните власти на Франция пускат в обръщение „Незлатни пари”.
Това първо световно ползване на „Незлатни пари” е извършено по непълноценен прийом, защото е запазен стария (от времето на „Златни пари”) начин на държавно финансово управление, който не съответства на качества на новите „Незлатни пари” и това обстоятелство води до икономически и социални диспропорции и криза.
Все още, поради едни или други причини, тази никому ненужна световна държавна финансова грешка е запазена до 2011 г. и подсигурява криза в съответното стопанство.
Жертви на държавната финансова грешка са всички участници в стопанските процеси, в т. ч. банки и правителства.
Парите в живота са обективна необходимост, която се подсигурява от пазарно стопанство.
При премахване на грешката на Джон Лоу се създават много по-големи възможности за полезна закрила потребителни качества на пари.
Най-важното в днешно време,  (при условия на „Незлатни пари”) е предприемане на конкретни мерки за ползване на усъвършенствано (спрямо времето със „Златни пари”) държавно финансово управление. 

***
"Незлатните" са по-полезни от "Златни пари".
Ползването на „Незлатни” вместо „Златни пари” е обективен процес на полезно обществено развитие.

До 2011 г., при ползване на „Незлатни пари” има грешка в държавното финансово управление, защото вместо досегашния (както по време със „Златни пари) начин на държавно финансово управление е възможно прилагане на съвместим с качества на „Незлатни пари” по-полезен усъвършенстван модел на държавно финансово управление, който води до намаление на сегашни никому ненужни държавни разходи и ще осигури за правителството конкретни пазарни приходи.

За дискусиите

Това, което представям е световна новост и (за мнозина) е изненадващо.

За да признаеш верността на новото, означава, че трябва да признаеш за досегашна грешка.

Това, което представям не е теория, а конкретни резултати, които са истина.

Свидетели сме на сблъсък между дългогодишна лъжа и новооткрита истина.

Представил съм откритието в нова книга и това е доказателство, че информацията е публична.

За мен е разбираемо, че е трудно откритието да бъде веднага признато и така ще бъде до първото реално внедряване на тази новост.

Всеки който разбере същността на откритието на Ресурси М разбира, че много досегашни икономически книги са обезценени, защото не отразяват реално икономическата действителност.

Не знам как по-добре да представя как протичат срещите ми с утвърдени учени-икономисти - защото те, след като разберат същността на откритието са шокирани от новостта.

***



Изводи от мои анализи доказват: 

1)    ползването на „Незлатни” е по-полезно от „Златни пари”; 

2)    при условия на „Незлатни пари”, запазването на стария (от времето със „Златни пари”) начин на държавно финансово управление е грешка, защото това държавно управленско поведение води до икономически и социални диспропорции и развива криза. (Тази проява е реализирана за първи път в света през 1716 г. по инициатива на Джон Лоу, което дава основания да я определим като „Грешка на Джон Лоу”.); 

3)     при условия на „Незлатни пари”, за пълноценно обществено развитие е необходимо да се прилага усъвършенствано (спрямо времето със „Златни пари”) държавно финансово управление.

При премахване на сегашната катастрофална грешка в държавното финансово управление на държавите:

1) ще се реализира световен икономически ефект за над 10 000 000 000 евро на денонощие;

2) ще са налични пазарно обосновани допълнителни бюджетни приходи;

3) ще се премахне особено важната причина за криза.

Днес държавните власти декларират, че са за пазарно поведение, но налагат силови данъци за да компенсират налични никому ненужни завишени държавни разходи и ограничени бюджетни приходи, заради собствено непазарно поведение.